Selasa

Demi kita...

Demi kita...
Ramadhan nan lalu
Indahnya hari
Indahnya masa
Indahnya bersama

Demi kita...
Ramadhan ini menghampiri
Sakitnya luka
Pedihnya rasa
Pilunya jiwa

Syawal kan di ambang
Demi kita...
Ku bermohon kiranya
Jangan kalian didepan mataku
Jangan kalian hampiri aku

Syawal yang mulia
Demi kita...
Ku pinta kiranya
Jangan kau sakiti aku
Tolong lenyapkan diri kalian
Dari diriku!

Demi kita...
Jangan ditambah piluku
Jangan ditambah sakitku
Jangan ditambah lukaku
Jangan ....Jangan...

Demi kita...
Tak perlu ziarahi aku
Tak perlu perlihatkan bahagiamu
Aku tak mahu tahu
Tak perlu perlihatkan deritamu
Aku tak ingin tahu

Demi kita...
Pergi.....adukan padanya
Ayuh.....tunjukkan padanya
Sampaikan pinta yang satu ini
Lenyapkan bayangan kalian
Jangan hadir di hadapanku

Tiada sebarang simpati
Yang ingin aku persembahkan
Tiada sebarang pertalian
Yang ingin aku sambungkan
Anggap saja aku telah MATI!

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com