Jumaat

Sungguh Pelik

p.e.l.i.k
ah...pelik ke?
itu anugerah dari-Nya
Dia memberikan aku
tentang rasa itu
betapa indahnya

r.i.n.d.u
kerinduan sepi
menyempurnakan
sinar matahari
melengkapkan
sinar pelangi

4 kata hati:

anaklaut berkata...

salam..

aku mrindukanmu
ketika aku tahu kau tlah jauh berlalu
aku mencari bayanganmu
ketika malam tak lagi menampakkan wajahmu
aku memanggil namamu
diantara gelapnya hutan tak berlampu
puteri.
dimanakah dirimu?
dimana kau sembunyikan wajahmu?
aku rindu…

anaklaut..

anaklaut berkata...

salam..

aku mrindukanmu
ketika aku tahu kau tlah jauh berlalu
aku mencari bayanganmu
ketika malam tak lagi menampakkan wajahmu
aku memanggil namamu
diantara gelapnya hutan tak berlampu
puteri.
dimanakah dirimu?
dimana kau sembunyikan wajahmu?
aku rindu…

anaklaut..

~Insan Biasa~ berkata...

wah...sampai dua kali post ni anak laut....

anyway,
bahasamu indah sekali...

anakalaut berkata...

salam..

dua tu disebabkan maslah tenikal, terklik dua kali..maafkan saya.,!

p/s: terima kasih ats ulasan panjang lebar cikgu dalam blog saya..

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com